Вісім міфів про Java

February 28th, 2009

+идиот театр наций билеты Несмотря на то, что сценическая версия романа, написанная Константином Фёдоровым, включает 20 персонажей, в спектакле заняты всего четыре исполнителя – вместе с неподражаемой Ингеборгой Дапкунайте, которой отведена роль Князя Мышкина, на сцену выйдут Евгений Ткачук, Павел Чинарев, Роман Шаляпин и Александр Якин. Режиссер поставил перед собой парадоксальную задачу решить « Идиота» в эстетике «чёрной» клоунады. Он говорит, что «в нашем мире, среди всего прочего, утеряно две вещи... Что представляет собой беспроводной микронаушник Википедия в Москве


« Еволюція мов програмування   |   Мова JAVA розробка програмного забезпечення в середовищі Internet »

Java поволі працює

Це досить старий міф, але колись він дійсно був правдою. Спочатку віртуальні машини, на яких виконувався байт-код Java, були нездійснені, і до того ж мова Java і віртуальна машина розроблялися не для комп’ютерів в звичному їх розумінні, а як якесь універсальне середовище для різних пристроїв, де швидкість роботи програм була некритична, а об’єми даних - незначні.
Різниця в швидкості виконання однакових завдань між звичайним компільованим кодом і кодом Java, що інтерпретується, могла досягати сотень разів.

Але не дивлячись на це, в даний час швидкість роботи байт-кода на сучасних віртуальних машинах поступається кращим компіляторам машинних кодів всього лише на декілька десятків відсотків, а в деяких випадках навіть і перевершує їх! Невже інтерпретація може обігнати скомпільовану програму? Зрозуміло, немає.

Справа в тому, що Java байт-код тепер уже не інтерпретується віртуальною машиною, а компілюється та ще і оптимізується, причому динамічно, на основі збираних віртуальними машинами даних про хід виконання програми.

По тестах на “скорострільність” Java вельми непогана, але як же йдуть справи з реальними додатками? На жаль, з призначеними для користувача додатками справи йдуть не так вже і добре. Причина тому - повільна робота графічних компонентів системи.

Програмісти Java знають, що в мові є дві стандартні можливості для роботи з призначеним для користувача інтерфейсом - AWT і Swing. AWT - це платформозавісимая реалізація графічного інтерфейсу користувача. Швидкість роботи більшості її реалізацій цілком задовільна, але кількість функцій вельми обмежено. Як альтернатива AWT розроблена бібліотека Swing.
Вона цілком заснована на можливостях мови, має безліч функцій і платформонезавісима, але швидкість її роботи невисока.

На Java складно програмувати


Tags: , , , , , ,

Загальна інформація


Схожі записи

Категория: Загальна інформація |

Комментарии