Програмування на Java - код (2)

Дата: April 4th, 2009

+


Про Java - Обєктна орієнтірований мова програмування

наявність простих засобів створення мережевих додатків (в т.ч. використовуючи протокол RMI)
наявність класів, що дозволяють створювати http-запити і відповіді.
вбудовані в мову засобу створення багатопотокових додатків
уніфікований доступ до баз даних на основі JDBC і SQLJ [правити]
Історія створення
Мова Java зародилася як частина проекту створення передового програмного забезпечення (ПО) для різних побутових приладів. Реалізація проекту була почата на мові С++, але незабаром виникли ряд проблем, якнайкращим засобом боротьби з якими була зміна самого інструменту - мови програмування.
Стало очевидним, що необхідна платформо-залежна мова програмування, що дозволяє створювати програми, які не доводилося б компілювати окремо для кожної архітектури і можна було б використовувати на різних процесорах під різними операційними системами.
Народженню мови Java передувала досить цікава історія.
У 1990 році розробник ПО компанії Sun Microsystems Патрік Нотон (Patrick Naughton) зрозумів, що йому набридло підтримувати сотні різних інтерфейсів програм, використовуваних в компанії, і повідомив …

код →

Програмування на Java - код (2) →

Tags: , , , , , ,
Категория: Навчання |


Програмування на Java - обєкт (2)

Дата: April 3rd, 2009

програмування - Програмування на мові Java Мережеві засоби

InetAddress
Java підтримує адреси абонентів, прийняті в Internet, за допомогою класу InetAddress. Для адресації в Internet використовуються службові функції, що працюють із звичайними символічними іменами, що легко запам’ятовуються, ці функції перетворять символічні імена в 32-бітові адреси.
Фабричні методи
В класі InetAddress немає доступних користувачеві конструкторів. Для створення об’єктів цього класу потрібно скористатися одним з його фабричних методів. Фабричні методи-ето звичайні статичні методи, які повертають посилання на об’єкт класу, якому вони належать. В даному випадку, у класу InetAddress є три методи, які можна використовувати для створення представників.
Це методи getLocalHost, getByName і
В приведеному нижче прикладі виводяться адреси і імена локальної машини, локального поштового вузла і WWW-вузла компанії, в якій працює автор. InetAddress Address = InetAddress.getLocalHost(); System.out.println(Address); Address = InetAddress.getByName(”mailhost”); System.out.println(Address); InetAddress SW[] = InetAddress.getAllByNarne(”www.starwave.com”); System.out.println(SW);
У класу InetAddress також є декілька нестатичних методів, які можна використовувати з об’єктами, названими фабричними методами, що повертаються тільки …

обєкт →

Програмування на Java - обєкт (2) →

Категория: Розвиток |


Програмування на Java - платформа (2)

Дата: April 2nd, 2009


Програмісти Java знають, що в мові є дві стандартні можливості для роботи з призначеним для користувача інтерфейсом - AWT і Swing. AWT - це платформозавісимая реалізація графічного інтерфейсу користувача. Швидкість роботи більшості її реалізацій цілком задовільна, але кількість функцій вельми обмежено. Як альтернатива AWT розроблена бібліотека Swing.
Вона цілком заснована на можливостях мови, має безліч функцій і платформонезавісима, але швидкість її роботи невисока.
На Java складно програмувати

платформа →

Програмування на Java - платформа (2) →

Категория: Розвиток |


Програмування на Java - система (2)

Дата: April 1st, 2009

Про Java - Огляд сучасних WEB технологій

В цей час HTML був розширений і доповнений.
У Web дуже важливе використання одних і тих же угод HTML авторами Web-сторінок і виробниками. Це з’явилося причиною спільної роботи над специфікаціями мови HTML. HTML 2.0 (листопад 1995) був розроблений під егідою Internet Engineering Task Force (IETF) для впорядкування загальноприйнятих положень в кінці 1994 року. HTML+ (1993) і HTML 3.0 (1995) - це багатші версії мови HTML.
Не дивлячись на те, що в звичайних дискусіях згода ніколи не була досягнута, ці чернетки привели до ухвалення ряду нових властивостей. Зусилля Робочої групи World Wide Web Consortium по HTML у впорядкуванні загальноприйнятих положень в 1996 привели до версії HTML 3.2.

Більшість людей визнають, що документи HTML повинні працювати в різних браузерах і на різних платформах. Досягнення сумісності знижує витрати авторів, оскільки вони можуть розробляти тільки одну версію документа.
Інакше виникає ще більший ризик, що Web буде сумішшю особистих несумісних форматів, що кінець кінцем приведе до зниження …

система →

Програмування на Java - система (2) →

Категория: Java у портативних пристроях |


Програмування на Java - мова (5)

Дата: March 31st, 2009

Про Java - Обєктна орієнтірований мова програмування

Дане твердження можна сміливо назвати справедливим для перших версій віртуальної машини Java, проте останнім часом воно практично втратило актуальність.
Цьому сприяли ряд удосконалень: застосування технологій JITs (Just-In-Time compilers) що дозволяє переводити байт-код в машинний код під час виконання програми з можливістю збереження версій класу в машинному коді, широке використання native-коду в стандартних бібліотеках, а також апаратні засоби, що забезпечують прискорену обробку байт-кода (наприклад технологія Jazelle, підтримувана деякими процесорами фірми ARM).

Внутрі Java існують 3 основних технології:

J2EE - Java Enterprise Editon, для створення серверного забезпечення рівня підприємства;
J2SE - Java Standard Editon, для створення звичайних, не-серверних додатків;
J2ME - Java Micro Edition, для використання в пристроях, обмежених після обчислювальної потужності, в т.ч. мобільних телефонів.
Колишня версія JVM від Microsoft (аналог SUN JVM v.1.1.3) багато в чому відступає від стандартів мови, запропонованих Sun Microsystems, з метою пропрієтарной підтримки платформи Windows. Згодом це з’явилося приводом для судових …

мова →

Програмування на Java - мова (5) →

Категория: Java у портативних пристроях |


Програмування на Java - вираз

Дата: March 30th, 2009

програмування - Програмування на мові Java Типи

У Java є вісім простих типов:-byte, short, int, long, char, float, double і boolean. Їх можна розділити на чотири групи:

Цілі. До них відносяться типи byte, short, int і long. Ці типи призначені для цілих чисел із знаком.
Типи з плаваючою точкой-float і double. Вони служать для представлення чисел, що мають дробову частину.
Символьний тип char. Цей тип призначений для представлення елементів з таблиці символів, наприклад, букв або цифр.
Логічний тип boolean. Це спеціальний тип, використовуваний для представлення логічних величин.
В Java, на відміну від деяких інших мов, відсутнє автоматичне приведення типів. Неспівпадання типів приводить не до попередження при трансляції, а до повідомлення про помилку. Для кожного типу строго визначені набори допустимих значень і дозволених операцій.
Цілі числа
В мові Java поняття беззнакових чисел відсутнє. Всі числові типи цього язика-знаковиє. Наприклад, якщо значення змінної типу byte рівне в шістнадцятковому вигляді 0х80, …

вираз →

Програмування на Java - вираз →

Категория: Java у портативних пристроях |




Java у портативних пристроях


Історія


Використання Java


Загальна інформація


Навчання


Порівняння з іншими мовами програмування


Про Java


програмування


Розвиток



1 2 3 4 5 6 7 8 9